she's a mess

Im been dancing in the dark.

jag har hoppat i duschen, jenkie är där nu. :>
sen ha jag sminkat mig och klirrat mig nå andra kläder än pyjamasen!
sen nu så sitter jag bara här, och ser på tv, lyssnar på musik och väntar.
jag saknar någonting. men jag vet inte vad.
eller jo, jag vet precis vad det är jag saknar.

jag har en helt ny besatthet nu också på min musikfront! :>
Alexandra Burke - bad boys
den är helt underbar, och den passar så jävla bra till alla nöjen som kommer
att hända den komande veckan. ;)

jag har bestämt mig för att ta tag i detta med bloggandet igen nu.
komma sig upp i någon uppd./dag i alla fall.
jag sviker ju alla mina trogna läsare annars.
men det är ju så sjukt tråkigt att jag inte har någon kamera.
men nästan vecka kommer den hit! :D
så håll ut babe's! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0