sex on fire

okej, jag saknar min älskling, eller bästis.
(hör av dig grabben då du har tid att ses!)

nu så har jenkan varit på toa ett jävla bra tag.
hon har duschat och nu så sminkar hon sig, men jag vill ju ha sällskap.
men nu så kanske jag förstår henne hur kul hon har då a är med mig (a)
det kan fan inte vara så himla nice för henne.
fast hon kan alltid komma in till oss och hoppa lite på oss.

min person på s-o-c var inte där idag.
men imorgon skulle jag ringa, så jag hoppas att jag får tag i henne snarast möjliga!
jag måste ju få veta hur det bli med allting nu ..
jag börjar känna ett illamående.
en orolig känsla.

sen så var det bara ett företag idag i piteå, men vi ska följa med som sällskap,
och hitta på nått annat under tiden kanske.
sen ska vi köra hem min bror som jag skrev sist, och
det ska bli himla trevligt att träffa honom lite också.
sen ska jag träffa ronja. jag vill inget hellre. :*

då jag kommer hem till Iggesund nu också ska jag börja att packa ner alla mina saker.
det kommer att bli himla nice, och det är faktiskt någonting som jag längtar efter att göra.
det ska bli så himla nice att få börja om och få komma hem.
jag har saknat detta norrlänska folk,
de är helt underbara.

nåja, jag ska klirra en cigg nu,
sen blir det att ducsha för mig också, efter det klä mig, sminka mig,
sen blir det nog att åka, eller först måste ju a komma, men jag tror att han kommer snart.
(eller hoppas kanske)

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0