Piteå-town (:

nu så är man i bror's lägga, har kört hem honom eftersom det tydligen inte var så himla bar mat i skolan idag.
haha, så nu håller han på att ska laga sig nått.
och då passar jag på att sitta här, jenny ser på tv. :)


idag har vi varit uppe med tuppen, åkt till mamma's jobb, lämnat av henne,
åkt till piteå, varit inne på båda galleriorna, alla affärer utanför utan ett enda napp
eller att dom behövde nå folk :'(
men vi har kvar dollar, öb, barneneshus m.m.
så jag hoppas verkligen att vi får napp där. :)

då vi kommer hem ska jag ta mig en liten pnap,
sen blir det att slappa och se OTH ikväll tror jag.
det känns som en sån dag idag.
och kanske man skulle kunna få lite gotta av mamma (A)

en liten, men otroligt gullig bild på dally's puppisar ;)
ååh, jag saknar dom en himla massa!

nåja, jag ska läsa lite bloggar nu,
sen blir det att åka tilbaka med bror till hans skola. :)
måste bara kissa först! :>

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Linnea Lu

Så underbart söta valpar!

2010-02-22 @ 23:45:29
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0