piteå-town

nu så sitter jag och jenkan här i soffan. :)
vi klev upp halv nio och jag är faktiskt väldigt pigg för att ha klivit upp.
vi har ringt sammanordningen, men skulle återkomma senare.
så jag hoppas att dom svarar någon gång,
för nu vill jag ha ett jobb! :D

nåja, idag blir det piteå-town, vi ska på af.
sen ska min broder följa med på en tur med bilen.
och sen ska jag träffa ronja, mitt hjärta, innan jag åker hem
på söndag eller måndag!
jag måste.

nu så gick jenkan i duschen,
och jag har startat torkis, och så.
sen kommer a hit, vi ska samåka till piteå. :*
himla mys.

och en massa komplimanger får man också ;)
så himla mys! tackar och bockar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0