Påsken näsrmar sig, och så även 2o

ja, det fick bli en ny lite tråkig design för tillfället.
jag var så himla less på alla andra, så jag snabb-gjorde en ny. :D
den passar ju för tillfället eftersom det snart är påsk,
och då fyller ju fröken forsberg 2o år. ;>
så fett jävla nice. :D

en bild på min 18årsdag's outfit ;)
hanna klädde upp mig så himla snyggt.
haha, denna bild är ju snart hela två år gammal.
men det är defenitift en kväll att minnas. :)

spya över hela mig, kiss på golvet, tvn, dvd:n, däckad.
haha, och detta år, 2o år i livet kommer att bli en väldigt härlig helg,
och det kommer att vara röj som satan! ;>


piiiiip piiiiip!
kycklingen kallar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0