my love, my life, my beauty.

nu är man hemma i k-träsk igen, det känns himla mys men ändå ensamt just nu.
men det kan ju bero på att jag har fått kärlek i överflöd de senaste dagarna.
det har varit så himla mys, tack till a för att han är lätt bland det bästa som finns.
(he make's me happy.)

skoter, pimlpa, j & k, älgfile, fest, pussas, sova, hosta,
söka jobb, byn, skrattat, busat, nära döden, kill buljo,
skickat barn till helvete't, m.m.
(allting händer i videl, eller där jag & jenkan är)
-det är bara att välja.

jag känner den där känslan, den där som pirrar, som suger i magen.
den där som många kallar kärlek, vissa kallar den lycka.
jag börjar känna den komma krypandes ..
det känns så helvete's jävla bra. men jag är otroligt försiktig.
aldrig mer igen, aldrig.
(you made me so fucking hurt.)






im right on my way ..
jag ska bli brunett igen, jag har bestämt mig för det nu.
imorgon blir det att köpa lite hårfärg och sätta i det.
jag är så sjukt myclet snyggare som det. ;)
+ att mitt hår är inte lika slitet.



a, i'll never hurt you.
you are so beautiful, you are so hot.
you cant make me stop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0