make over.

nu så sitter man här, ren och fräsch.
ny duschad och luktar gott som satan. ;)

jag och jenkan ska göra en make over senare på båda oss.
men jag kan inte bestämma mig.
huga, jag får snart panik.

jag har klippt mig själv idag, och toppat jenkans hår.
men jag kan inte vet aom jag ska vara blond, eller brunett.
eller om jag ska bli röd hårig eller kanske blå?
haha, jag har verkligen en jävla massa problem. ;)

men en sak vet jag och det är att min utväxt måste bort.
men jag tror att jag kommer att bli så himla snygg ändå.
hihi. kanske så att någon dör av blodförlust? ;)

nåådi nåådi, det är inte lätt.
+ att vi har klirrat skjuts till marknaden på lördag, så vi blir bara där en dag.
men det kommer att bli så himla bra, jag, jenny, sofia och peter.
lovely!
vi kommer att röja sönder + att vi kommer att vara festen. ;)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Bella

Tiiiih, ska du också till marknaden ? Ska vi också, dock åker vi redan på fredagen tror jag! :)

2010-02-02 @ 13:08:55
URL: http://sanctzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0