make over, complete!

nu så sitter ajg här med färgen i håret.
jag kommer nog att bli nöjd. jag hoppas då det.
eller ja, jag hoppas att det duger för herrn. ;)

haha, jag och jenny har lättat på våra hjärtan idag.
och det känns faktiskt himla bra.
och nu är det fit for fight att flytta hit.
då allting verkligen har kommit fram.
vilket känns himla lättande.


nåja, ikväll blir det att tjocka sig och bara mysa. :)
vi har hanlat chips, dipp och godis.
så nu ska vi bli smällfeta, och ännu latare än vad vi redan är.
sen imorgon blir det en ny dag med nya bekymmer.
och en massa jobbsök.

sen kommer a hem imorgon från jobbet också.
men ja, jag tror att han kommer hit, men man vet aldrig.
det blir en överraskning. ;)
som alltid med den karln.
lika mys som vanligt.


jag och jenkan ska se på andra avenyn då vi tagit bort färgen,
sen blir det att sova tillsammans och prata lite.
nu då vi blivit av med våran sovplats här hemma hos mor och far. ;)
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0