lista hit & lista dit.

Hur bor du: I lägenhet i söder.
Brukar du komma i tid: jo, eftersom jag hatar att komma försent. (på alla sätt och vis)
Hur lång är du: 1.61 väldigt lång om någon frågar mig.
Kan du laga mat: ja, det kan jag eftersom jag bott hemifrån sen jag var i ung ålder. 
Vad jobbar du med/pluggar du: ingenting, men söker för fullt.
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor & hoodtröja.
Har du någon fobi: spindlar, mörker, bli ensam och sviken.
Hade du en bra kväll igår: ja, det var underhållande.
Vilket är ditt senaste inköp: godis på ica.
Din favoritdryck på morgonen: oboy, därför har jag en massa energi.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: skulder.
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, i min broder's.
Vad hade du sönder senast: ett vinglad med en massa rött i.
Vem snackade du med senast: jenkan, vem annars?
Varm favoritdricka: Choklad, utan att tveka.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten är det bästa. men vin går ju också.
Alkoholhaltig favoritdricka: beror på tillfället, men just nu vin.

När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm, kanske då jag mobbat jenny. så igår.
Saknar du någon just nu: Ja, det gör jag. en massa folk i hudik. :*
Vad ska man göra för att få dig irriterad: retas och ljuga.
Någon jag stör mig på: ja, det är ju inte det lättaste att veta. men tomten, eftersom han aldrig visat sig.
Intressen: vänner, fest och min hund + pojken.

senaste person du kramade: mr. a.
Senaste person du ringde: johanna forsberg.
Senaste person som ringde dig: mr. a.
Vad drack du senast: oboy.
Vill du ha barn: inte just nu, men absolut senare. om några år. 
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, för då blir det lite kvalitets tid med systemet.

Har rakat dina ben någon gång: förhudligen, absolut.
Är du sugen på något nu: ja, men inget som jag kna få.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen som de är kaffe i, men de som innehåller vatten.
Använder du hudkräm: ja, nu på vinterna är det viktigt.
Attraheras du av män med skägg: det beror på vem som skägget sitter på.
Micro-pop eller poppa själv: micro, det går fortast då man har ett begär.
Brukar du baka: förr väldigt mycket, nu mer sällan.
Röstade du i det senaste valet: nej, jag fick inte.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är jag verkligen. kan inte bli mycket bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: alexandra burke - bad boys
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte inatt, men det kommer till helgen. (hoppas jag)
Vad tycker du är äckligt: blod, sniglar, bajs.
Har du pengar på mobilen: nej, jag har ju abonemang. så behöver inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0