klump i huvudet.

ja, jag lever. men just idag är det på må och få.
jag har så jävla massa ont i huvudet.
(migrän kallas det.)

nåja, ihelgen har det varit himla lugnt, vi har varit i vidsel sen i
torsdags, och var där tills på lördag morgon. :)
vi bara myste och hade lite syjunta med lennart.
+ att vi käkade köttsoppa, och åt lite godis.
sen så gick vi på prommis också ner till ica.

på lördag körde a hem oss klockan tio.
och då började jag att dricka lite vin kring halv elva.
sen hoppade vi i duschen, och klockan tolv kom dennis och hämtade oss,
ner på byn och hämtade sofia, och sen till vidsel och hämtade upp a.
sen vidare till jokkmokk. :)

vi festade en massa i bilen, och sen då vi kom upp dit å parkerade vi,
jag, a och dennis hälsade på a's kompis nilas, och åkte hem till honom en sväng.
sen så åkte vi ner och käkade på smedjan (hette det så?)
sen åkte vi till lena och robban och alla barnen ;)
där shottade vi lite och surrade.
det var så himla trevligt.

sen vidare till öltältet. myys!
där träffade jag bella, och det var himla trevligt, och en massa andra snyggingar!
vi gick ut himla tidigt efter många om och men.
men sen gick jag, peter och a till någon gunnar och var sociala.
och efter ett tag åkte vi hem.
det var en jobbig resa hem, många oroliga tankar och magar.
men tillslut så kom vi äntligen hem till vidsel,
där jag och a klev ur och hoppade i sängen och sov.
det var mys. :)

igår hämtade min far mig i vidsel, och sen åkte vi hem.
käkade middag sen gick jag och sov.
för redan igår kväll började mitt huvud att göra ont. :/

nåja, snart OTH, och ja. det ska jag se.

hoppas på lite smågulliga sms sen, men ja. man vet aldrig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0