hundhår och sms-mys.

Det är -30 ute och det värmer så att man bara vill klä av sig och sola lite.
synd bara att det är kväll nu så solen har gått och sova.
imorgon så hoppas vi att värmen håller i sig så vi kan fara till storforsen och bada lite.
vi har handlat lite fika och mackor som vi ska ha med oss.
så himla varmt och skönt.

just nu så eldar vi inne bara för att få en liten mys-känsla.
det är ju mörkt ute, så då är det alltid lite mysigt med en brasa.
nåja, det är skönt med lite fläktning. vi har öppnat alla ytterdörrar
och fönster nu så vi får in lite ny och ren luft.
fast det hade gärna fått bli lite mer svalt så här på kvällen.

men som det ser ut imorgon så håller inte vädret i sig.
men jag kan ju bara hålla tummarna.
ett mysigt bad så här i februari hade inte suttit helt fel.
hundarna löser bort sin vinterpäls så här nu i försommaren.
och det är hår överallt.

och dom ligger bara och flåsar och vill ha iskallt vatten från sjön i forsbacka.
så det blir väl en tur dit upp senare imorgon och ta hem några kannor.
så det blir att köra försiktigt, så att man inte spiller vatten i hela bilen,
för att då kan det ju bli vattenskada.

sen så har jag och jenny äntligen kommit på en egen och helt ny affärside,
det är dock en jävla massa jobb med den, men det ska verkligen gå.
för att det är verkligen en unik ide, och samtidigt som det skulle lätta en himla massa
för oss kvinnor så skulle det kunna bli en sport också.
vi är bra jävla kung.

sen är det så att ronja hälsar att jag är en klippa,
men hon vet inte vad hon surrar om, eftersom att hon är så himla mycket bättre.
jag älskar henne. <3

Kommentarer
Postat av: ronja

jag vet precis vad jag surrar om, klippan! <3

2010-02-03 @ 14:40:05
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0