hundhår och en massa kattpiss.

ja, jenkan håller nu åter igen på att borsta hundarna.
det var jag som började, men då vart hon så jävla piss-sur,
så då gav jag henne borsten och hennes breda flin började att komma igen.
och det är ganska roligt att se.
fast zorro gillar att äta upp sitt eget hår, och det är inte mys.

hon har ett gode nice as ;) så pojkar kom igen!
haha.

"om man kissar på en katt heter det kisse-katt.
men om man missar heter det kisse-miss"

-bahahaha!
den var jävlat klockers! jag och jenny har fan ingen humor!

nåja, imorgon har jag klirrat en chaffis, mest troligt.
och jag hoppas verkligen att man kan lita på mr. j nu också.
så att han inte sviker mig, för då kan det bli ett himla liv.
*´(dock inte på mig, mest på jenkan)

sen så väntar jag på att mr. d ska ringa också.
jag håller tummarna på honom, fast på två sätt.
fast mest på mitt eget. han är bra gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0