how I like you.

nu så sitter jag och jenkan vid var sin dator,
jag sitter i tvrummet på min egen och jenkan sitter vid mamma och pappa's.
vi har gjort lite nytta idag, jag har ringt soc, och försöker att ringa på ett jobb,
men blir bara bort klickad, det kanske är för att han är uppragen.
men jag ringer typ var 4e minut. ;)

nåja. helgen har varit himla kung, i fredags så var jag, jenny, peter och joel
på lite fest humör, och jocke och dennis var också med. ^^
dennis var nykter och körde runt på oss.
sen hamnade vi på en ferre i korsträsk. där var det en massa trevligt folk.
sen kom A och hämtade mig och vi körde hem jenny till mamma och pappa,
sen åkte vi hem till honom och sov.

på lördag morgon/dag så körde A hem mig och sen så åkte vi på hockey med jenny och joel.
det var ju älvsbyhus mot polar. och älvsbyhus vann. ;)
(fast det var väl inte så himla otippat.)
haha, sen åkte vi med A till vidsel igen, och var med hans syskonbarn och familj.
där blev vi bjudna på palt kalas, och det var helvetes gott.
sen kollade vi lite på tv och bara mös.

efter ett tag, typ klockan tio kom vi på att vi skulle till kåbban.
sagt och gjort, vi åkte hem till oss först. böt bil och hämtade lite "eldvatten"
sen åkte vi mot kåbban. det var himla trevligt och alla var så himla givmilda.
och vissa var mer mys-sjuk än andra.
men det var himla nice.

sen åkte vi tillbaka hem till korsträsk och lämnade av joel och jenny och sen åkte jag
och A tillbaka till vidsel och sov där. till frulle vart det stekt palt och det var fett gott.
mums. sen så körde han hem mig och sen slappade jag och jenny hela kvällen
med mamma och pappa ;)
vi sov lite middag också och typ käkade god-mat! ;>
(souvas och pot.mos)

men men, nu ska jag kolla in FB lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0