fråga, och du får svar.

Har du nå djur? en hund, som är bäst.
Bor du med dina föräldrar? nej, inte ännu, men inom en snar framtid.
bor du i hus? lägenhet just nu, men snart hus med mamma och pappa.
hur många syskon har du? ett, en bror som är typ rolig.
Vad är din favorit mat? palt och fisk (lax och abborre)
Röker du? ja, dock det dummaste som jag någonsin börjat med.
snusar du? never ever, det är vidrigt.
Hur gammal är du? 19, men fyller 2o snart. 
Har du körkort?
ja, och det var ju inte igår jag tog det heller.
Vad heter dina syskon? Joel, the one and only.

har du pussas någon i år? ja, klart jag har, på 12-slaget och en massa efter det.
vad är det värsta du har gjort? Börjat röka, samt gjort mor och far besviken. finns inget värre.
känner du att dina kompisar bryr sig om dig? ja, det gör dom, eftersom att jag har de bästa.  
vad saknar du?
min katt, pengar och ett jobb.
vad skulle du önska dig om du skulle få välja vad som helst? att jag fick hur mycket önskningar som jag ville.
vart skulle du helst vilja bo? någonstans där jag trivs, just nu är det i älvsbyn, men man vet aldrig.  
Vilka står dig närmast hjärtat?
familjen, vännerna & pojkvännen.
Är du besviken just nu? nej, eller jo. för att jag inte är rik. men annars är jag bara happy. 
Har du varit i bråkat med dina kompisar någongång? ja, det har väl alla när man var liten och dum.
Vem har gjort din mest besviken? det måste ju vara tomten. han finns ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0