flytta hit, flytta dit.

what you want, want, want ..
(to know.)


ja, det är sant. jag ska flytta hem till älvsbyn.
eller ja, till vidsel, eller vissträsk, eller korsträsk.
(det är osett än vars det blir)
jenny ska följa med mig också.
(mest troligt!)
och det känns fett jävla skönt.
och otroligt underbart kul.

jag har min lägenhet tills den sista mars,
men det kan fort bli tidigare flytt.
jag känner inte att jag har så himla mycket där nere att göra just nu.
jag har verkligen börjat ge gärnet för att hitta ett sommarjobb
(prio ett), samt att jag har mina vänner här,
samt min familj + a.
och det är så himla mycket lättare att vara här.
där man känner glädje, där tjat gör att man kommer upp på fötter
(även om min mamma och pappa säkert är less)
men tillslut så kommer det in.

som det gjorde för mig igår.
så nu är det bara att ligga i.
imorgon ska jag ringa på två jobb som jag inte fått tag i än.
samt att vi ska nog mest troligt åka till piteå-town imorgon också
och gå runt, samt att jag måste ringa s-o-c.
+ att jag måste ringa ella och hälsa på r.

sen i helgen vette jag attans vad som händer.
jag ska i alla fall hjälpa mamma och pappa på andörjan på söndag.
och på lördag kanske jag, jenkan och peter skulle grilla hemma hos honom.
om vädret tillåter, och det hoppas jag på. :)
det kan vara mysigt.
och behövligt med en liten nyttigare helg.
jag vill bara ha lugn och ro. ;)

i'll never forget you hun.
meloveyoudeeplyfromthebottleoffmyheart.


en helvete's massa tankar som snurrar runt.
om och om och om, igen ..
(och dom är jobbiga, vill inte. verkligen vill inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0