Anna Anka's teorier, det bästa.


Jag gillar vissa av hennes åsikter starkt.
hon är en väligt smart kvinna, och hon är inte så himla dum som hon ser ut.

detta med att kvinnor som har en pojkvän/man slutar att klä upp sig, slutar att bry sig.
hur kan man förvänta sig att dom ska stanna, man ser ju inte ut som då
man träffade sin älskade. man förfaller.
och jag förstår då att vissa människor är otrogna och skiljer sig.
man måste hålla sin älskling intresserad, man får inte förfalla,
för då får man fan skylla sig själv.

sen att sverige är så himla tråkigt och dumt land där man inte får "skryta"
med att man har pengar, vad är det för fel med att vilja visa att man har pengar?
varför ska allting bara borstas under mattan? det är en himla sjuk inställning.
sverige skulle kunna bli så himla annolunda, samt ha så myclet bättre ställt
om allting inte bara blev bort borstat.

sen är ju Anna Anka en himla trevligt och otroligt underhållande kvinna.
hon är min största idol och jag ser upp till henne.
hon har så himla bra åsikter och hon är som sagt rätt i det mesta som hon säger.
hon ser människor som en vanlig svensk aldrig skulle våga yttra sig om.
och det tycker jag är himla starkt.

GO GIRL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0