alla älskar raymond

ja, tro det eller ej, men jag och jenkan sitter fullt påklädda nu i soffan och
kollar på "finn fen fel" på tvn och väntar på att nått annat bra ska börja.
så jag hoppas verkligen att det gör det snart. :)

idag har jag ingen aning om vad som händer.
jag skulle kunna tro att det blir lugnt, kolla på OS som vanligt
(fast de suger) och kanske stressa på mamma med min mössa.
men men, imorgon måste vi hitta en chafför. (a)
så om du känner för det, en liten stund bara, så ring eller messa.

sen blir det att färga håret.
kanske ska göra nort det nu, ska bara ringa mamsen först!

och lycka till att vara ute hela dagen idag alla småbarn
som ska göra snöskulpturer, -3o är ju inget att klaga över ;)

nu måste elden skötas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0