12h i vaket tillstånd

GRATTIS TILL MIG!

nåja, nu på kvällen har jag varit ner på byn och surrat med sofia. :)
det var trevligt, sen så har vi varit med nisse the man också.
han är grymt mysig och cool.
that's our man!

nåja, sen så åkte vi hem, och nu är det skidor på tvn, det är ju helt otroligt.
jag vill inte se mer på os.
men jag har inget val, men på söndag är plågan över.
jenkan's OS-mössa blev precis klar. :)

så nu ska mamma börja att göra min.
så himla trevligt! :>
jag längtar och hoppas att den blir klar tills imorgon.
så blir det en möss-fest. ;)
(och inte möss, som i mus.)

Jag är lycklig. jag har världens bästa kompis.
<3

Jenkan, Nisse, Jocke & Jag, kan det bli en bättre imorgon?
I dont think so!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0