tacksam och ovanligt happy tjej!


katterna häromdagen :) dom var så söta. och bilderna gör inte rättvisa på sessan ;/
det suger, hon är så himla vacker i verkligheten allså.
det är nästan sjukt! ♥
min lilla älskling.

nu sitter man här och gör precis ingenting, natten har inte varit det minsta bra
och jag har fruktansvärd värk.
jag vet knappt på vilket ben jag ska stå för att inte försvinna. :(
men men, det finns dem som har det värre har jag hört, så nu ska jag inte klaga!

igår var vi på julbord (tack kerstin! ;>) det var så fruktansvärt gott att jag kan inte förklara!
herregud, mys! jag åt så jag trodde att jag skulle kräkas, men maten fick vara kvar.
men jag vet inte om jag kommer vilja äta någonting idag ändå, för jag är fortfarande mätt ^^

nåhåjaja, annars igår så surrade jag med en gammal vän, skit trevligt!
+ att hon ska komma hit till mig och hälsa på i januari! jag längtar! ♥
det blev många skratt och mitt humör blev så jävla mycket bättre än på länge!

nåja, ihelgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, älgjakten är ju slut nu (tackgodegud)
så vi ska nog bara umgås, hälsa på kerstin och mysa.
annars vet jag inte. till veckan kommer våran nya soffa och det längtar vi till :>
+ att jag handlade mina sista julklappar i tisdags, till mamma!
hoppas att hon blir nöjd! :)

annars så väntar vi bara på att december ska gå och att vi ska få göra det andra "stora"
som kommer att hända i januari. jag kan knappt bärga mig!
herregud, så som jag längtar! :>

nu snart till dagens (mest troliga) höjdpunkt:
tv & våra bästa år! hahaha, jag är inte normal det minsta.

men jag tror att jag ska börja baka lite smått idag, har läst en massa bloggar
som har julbakat lite. så jag måste ju börja sätta igång.
jag har bestämt mig för vad jag ska göra ..

-Nougatkaka
-cupcakes
-morotskaka
-chokladbollar
-chokladmuffins m. fyllning
-cheesecake
-brysselkakor
-dumlekakor


ska bara höra om grabben är villig att hjälpa till med betalningen!
det är dyrt att julbaka. men det är också otroligt trevligt!
så det vill jag göra de kommande dagarna!
så om ni har tur får ni se vad jag gör & hur mycket av det jag tänkt ;)
men måste rengöra spisen då!
så kanske dags att sätta igång?


PUSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0