otursfågel!

ÅÅÅH! jag blir så jävla förbannad! :@
skit.

här hade man skurat hela spisen och ugnen, diskat alla plåtar och började att baka.
allting gick som en dans, och jag hann göra brysselkakor, dumlekakor och muffins.
sen är det dax för en paus, självklart för att göra lasange (:>) mums!

jag gjorde ostsåsen, och när jag ska he in den i ugnen så sätter jag det där gallret först.
tur, jag ställer in formen med lasange och då ...
så brakar hela gallret så att formen blir sned och all jävla lasange flyter ut i min ugn!
GAAAAAAAAAAAAAAH!

så nu måste jag ju lik förbannat skura den igen :( fan, och ny ostsås, och ingen mjölk att drick till maten.
åh, jag blir så fruktansvärt less.
jag är förbannad, jag hoppas verkligen att lasangehn är helvetes god nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0