ny soffa (a)

nu så har finally soffan våran kommit till luleå.
det var ju fan verkligen på tiden. att det ska vara ett sånt problem.
man hinner ju bli lite irri ;) men men,
vi ska se vad vi kan göra för att få det lite bättre.
nåväl, ska hämta den efter nyår, om inte a.karlsson kommer hem tidigare. :)

annars så har det väl inte hänt så himla mycket här.
jag ska skriva vad jag hittade i stan när jag, mamma, frida & bror var där i torsdag's:
- 2 par leggins (indiska)
- 1 par träningsbyxor (hm)
- 1 par mjukisar (cubus)
- rouge & puder (hm)
- 2 st t-shirts (cubus)
- partylinne/klänning (gina)
- 6 st trosor (gina)
- 1 tunika (gina)
- 4 pkt cigg
- 1 cola
- hårfärg
- kattsand

(sen fick jag ju två BH:ar av min mor. dom är skit snygga)

min babe på julafton (♥)

jag har inga nya bilder eftersom att min kamera är hemma hos min mor & far.
men ska nog hämta hem den idag när jag ändå ska till luleå med emma & jens
vi ska storhandla. (vilket verkligen kan behövas!)

sen är ju babe och jobbar ;/ det är tråkigt att sova ensam, men ganska skönt
ändå att få vara lite för sig själv.
och snart så flyttar vi! :>
jag längtar som en tok, börja inreda och mysa!
ååh, jag vill! NUUUUUUUUUUUUUUUU!

nåja, jag ska vila lite nu, så jag pallar att åka bil.
ska kolla vad jag måste handla också. (a)
fniss.


PUSSSSSSSEY!

Kommentarer
Postat av: mli

Vad roligt med ny soffa :) Vi köpte också en idag! Hur ser eran ut? :) Kram!

2010-12-27 @ 19:01:49
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0