merry x-mas! :>


detta fick jag av min älskling! ♥
jag är så nöjd, för jag fick precis det jag önskade mig!
sen fick jag en massa annat också:
-stavmixer
-presentkort (handplockat)
-uppläggningsfat
-lampa (maskros, ikea)
-ställ för köksredskap
-kläder (skjorta, cardigan, 2 bh:ar)

säkert någonting mer, men jag minns inte nu. + att det är svårt att minnas.
det är en himla surr hemma hos oss med folk nu! :)

detta var min "outfit" idag (julafton) det var trevligt hemma hos kristina & lennart!
en massa barn och en massa bra och fantastisk mat. :)
sen kom ju tomten också, så mysigt.

sen när arvid kom hem i onsdags hade hundarna (elly & turbo) haft det himla trevligt och roligt tillsammans.
jag låter bilderna ovan tala för sig själv. :)
haha, det var kul, men som tur i oturen så skulle arvid ändå städa så dom hjälpte ju som honom på traven
(fast åt andra hållet)
fniss!


nåja, imorgon blire lauker och hälsa på faster, ella & richard :>
sen blire kerstin och ska åta lite god-middag.
sen blir det hem och duscha, och sen sätter party't igång. :)
blir utgång på sparta och hemvändardisco (a)
nice, dock inte en favorit i repris. ;)
haha!

PUSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0