HB is'nt everything, but it is a start

ja, nu så sitter man här igen, och har inget att göra.
(nu ljög jag, men detta är roligare än det som behöver göras!)

nåja, imorgon ska jag börja göra någon nytta i mitt liv,
jag hoppas verkligen att det kommer att gå prima. så att man kan få ha lite trevligt också!
jag ska verkligen ge gärnet! (tack mamma, som kan göra min dröm verklighet!♥)

annars har det inte hänt speciellt mycket, soffan kommer imorgon eller på onsdag! jag längtar så att jag
håller bokstavligen på att dö! haha! det kommer bli så himla nice!

det blev en massa egobilder idag (dock är dom gamla, men aldrig kommit upp)
nåja, a.karlsson ska åka bort ons-tors och då är jag själv. det ska bli slite skönt.
men samtidigt är det första gången jag är ensam på helvetes länge, jag hoppas att det ska gå bra.
(det kommer det säkert att göra också)
sen ihelgen är det lucia. och jag ska bara slappa.
jag måste ta tag i bakandet och storstädningen också!
huvva!

sen så har jag varit på löne idag också! så förhoppningsvis så får man lite smått
med extra pengar denna månad så att man har råd att små-shoppa lite dagen innan julen och
få sig nå fint samt hitta alla julklappar som man har kvar! :)

(åhå, jag hoppas på flera miljoner i julklapp!)

jag måste ha lite nytt faktiskt i garderoben/sminkhyllan
..
- leggins
- julkläder
- nyår'skläder
- puder
- mysdress

eller måste och måste, men vill ha tror jag att det heter som mest ;)
haha!

nåja, jag sitter och lyssnar på jesus musik, arvid har åkt till sin faster och sen ska han till sin farbror! :>
så jag ska mysa ner mig i soffan nu och göra lite "pippcorn" haha!
mys, sen ska jag bara drömma mig bort till januari! ♥
så som vi längtar efter de*.
;)

PUSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0