det är dax att lägga på, men att stanna känns så.. rätt?

nåja, nu kommer det tydligen ett ganska efterlängtat inlägg här igen.
det är många som väntat och frågat. men jag pallade inte att skriva.
men nu så gör jag ett försök igen. :>

jag har julbakat lite här hemma.
-dumlekakor, nougatkakor, ringobullar, muffins, kakor.
och idag har jag och jerka-mannen bakat anisböckar! :>
fy fan så gott, och duktig har vi varit!

och bullarna vart goda som satan, och jag har fått godkänt av kerstin & arvid.
så det är ju nice. + jens-stefan också!

annar så händer det inte många knop så här innan jul, det är bara idag,
då vi som sagt har bakat jag och jerry, imorgon är det köttbullar + stek som
står på schmat hemma hos min mor & far, torsdag blire stan, och fredag jul.
så det blir trevligt att fira hemma hos kristina och lennart. (med min mor & far också förstås!)

lite face-pix också så ni får se att jag lever överhuvudtaget. fniss!

nåja, annar så är det inget som är mer intressant här inte. det händer inte så mycket.
annat än att vi har en till medlem nu (en som funnits här länge, men ändå.) Turbo här ju flyttat hit.
det är så mysigt. men nog längtar vi till huset för det! ♥
men det återstår ju att se. men vi hoppas att det blir snart! :>

så som jag älskar dig. du är det finaste jag vet.
alla har sina upp&ned-gångar. men vi är bättre än alla andra.
vi klarar det här, vi måste. vi har en dröm, som är inom räckhåll.
jag älskar dig, för mig är du det bästa jag vet.
+ att du är sjukt söt när du säger "sessan, sirii" med din ljusa-ljuva stämma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0