working it all out, you know you look so good.


jag älskar dig överallting annat.
du är det bästa jag vet.
och du gör mig hel.

jag är lyckligast i världen som har dig, du får mig att skratta då jag själv tror det är helt omöjligt.
när du ler så försvinner alla mina dumma tankar och jag blir förtrollad.
du är ett lyckopiller, och din kärlek gör mig hög.
(jag förstår inte människor som tar droger)
jag kommer aldrig att förneka min kärlek till dig.

att vi bor tillsammans är en dröm som blivit verklighet.
du har samma åsikter som mig i det mesta, och vi har inte bråkat än en enda gång.
visst, vi har varit arg, men inte på varandra. och det känns fruktansvärt bra.
du är så mysig, och så fin.

om du kunde se dig själv genom mina ögon, skulle du aldrig sluta le.
då skulle du förstå vilket underverk du är!

så som jag älskar dig!
(love off my life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0