Utkast: Aug. 22, 2010

Detta har jag gjort sommaren 2010:

Har du druckit tills du spytt? ja, fast jag minns det inte. >.<
Sårat någon? säkert, fast det var förtjänat.
Förlorat en vän? jag vet inte om jag vill definiera det så. men kanske.
Träffat nya människor? absolut, helt crazy är dom också!
Kysst en främling? absolut inte. never ever.
Tagit droger? nej, nej och nej. aldrig någonsin.
Haft en sommarflört? nej, jag har ju min darl. han är bäst.
Gråtit? ja, fast otippat lite.
Skrattat tills du kissat på dig? nej du, inte det. då jag var liten, ja. men inte nu.
Tältat? aldrig, över min döda kropp.
Varit vaken en hel natt? absolut, jobbet kallade ju.
Solat? Dum fråga, absolut inte.
Badat? två gånger. och jag ångrar båda, svinkallt.
Haft ett förhållande? jaop, det är i full gång fortfarande.
Gjort dig riktigt illa? i själen, ohja.
Gjort några nya percingar/tatueringar? nej, jag pallar inte. är för feg.
Läst en bok? mer än en, men aldrig någon ny.
Skickat fel sms med flit? absolut, underhållande.
Suttit vid datan en hel natt? ja, det har ju hänt.
Näckat? inte ännu, men det är ju ett måste på sommaren.
Solat naken? nej, över min döda kropp. aldrig i livet!
Fått utegångsförbud? nej, inte det inte.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, absolut. varje dag.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej, det har jag inte. skulle aldrig göra det.
Varit i slagsmål? det beror på, psykiskt eller fysiskt?
Pussat någon utav samma kön? ja, tyväär har johanna varit där. muha!
Sjungit högt på ett berg? nej, har inte varit på något berg.
Kysst någon i regnet? minns inte, men säkert.
Kysst någon i skogen? ja, jag har ju tillbringat mycket tid där nu (i norr).
Kysst någon du inte borde? nej, inte det. och stolt är vi över det.
Tappat rösten? inte det, men varit förkyld som satan.
Varit på festival? inte en enda. *stolt*
Gått upp i vikt? nej, men åt andra hållet.
Gått ner i vikt? ja, absolut.
Bränt dig? ja, på midsommar, aj!
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? nej, inte det.
Varit utomlands? nej, eller jo i happis. muha.
Gjort ett bra köp? alltid, gör bara underbara köp.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? jope!
Haft skadeglädje? Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.
Sovit under bar himmel? nej, men en absolut dröm.
Vad kommer du sakna mest? kvällarna, mys, kärleken, sällskapet, jobb, sally.
Har du svart ärligt på alla frågor? ja, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0