tre nyanser av grått


mjukisbyxor - h&m
t-shirt - cubus
hood - turkiet

(och bara för att jag känner mig duktig är det stl M på allting!)

sen i lördag's eller fredag's (minns inte) så bakade jag min första (och lyckade)
tigerkaka! den vart godkänd av både pojkvän och vännerna!
så den har jag nog inte gjort för sista gången. :)

sen har jag ju fått upp en massa väggord också :)
detta är ett utav dem!
jag så nöjd, och det var billigt som satan i jokkmokk på ica.
(där jag har inte varit för sista gången allså!)

på fredag blir det marknaden också. så himla mys.
jag ska handla lite väggpluggar så att vi kan få upp saker och ting här.
sen ska jag kolla om jag hittar nå små-tjaffs!
och det gör jag säkert. ^^,
det brukar ju kunna dra iväg lite.

och imorgon blir det stan, ska till mrs. doktor.
hoppas bara att allting går bra nu. jag vill inte ha det så här mer.
men det är så himla mycket som jag ska prata med henne om.
men jag har fått veta att hon är jätte bra! (:
så jag håller tummarna!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0