stan, jag ser alla stjärnor i stan


en bild på min "outfit" idag.
fast jag hade inte jeans på mig, jag fick dom av min käre mor idag!
(tack mamma!♥)
strl. 38 :)
(jag är så jävla nöjd, det går neråt!

PUSSPÅDET!

idag hos doktorn fick jag min vilja igenom! jag är inte sjukskriven nu längre!
jag får "testa" mig att jobba lite nu. så himla skönt allså!
jag är lycklig.
(fast blir det inte bättre så ska jag åter om 2 v. men jag håller tummarna!)

sen var vi förbi hos min moster också.
där fick jag med mig lite till sessan hem!

detta fina katt-träd. med inbyggd klösbräda!
tack så hemskt mycket. det var väldigt generöst och behövligt!
det kom väl till användning, och sessan älskade det!

sen så åkte på till öjebyn, där jag fick mina jeans.
och så käkade vi på pitstop, jag och mamma & min bror!
efter det vart det willy's. trevligt.
fick veta att jag träffat mli också. muha. men jag minns det inet!? ;o
haha!

jag fick med min äppeljuice, kokos & tops!
det blir bättre handlat på fredag! :)
samt jokkmokk'smarknaden ihelgen! så himla trevligt.
små shoppa lite. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0