lördagen's bravader! (:

igår så var det en otroligt slapp dag :)
a.kalsson hade skjutprov på förmiddagen/eftermiddagen så då städade jag lite.
sen hämtade han och rasse upp mig och så käkade vi pizza hos svärmor & svärfar!
(tack och bock, svin-gött var det!)

sen åkte vi hem, duschade sessan för första gången.
det gick kalas bra, annat än att mina nya leggins gick sönder, muha!
men hon var så duktig så, fast hon såg lite rolig ut. och självklart glömde jag ta kort! ;s
fniss.

sen så åkte jag till Pigge och träffade alla trevliga människor som var där,
och blev chaffis till byn på det (: men det var underhållande.
samt att man fick se lite fylleskallar också (:

då jag kom hem var jens & emma här, och min käre kusin var lite smått full!
vilket var otroligt trevligt och det var roligt att träffas igen! (:
men lite mysdricka och rökning så drog vi oss till n'sträsk.
och där så träffade vi lill-arvid. mys bäbisen våran! ;>
sen åkte jens och emma hem, eftersom det kanske vart lite för mycket.
men det var så himla trevligt att ses! :)

sen åkte jag och a.karlsson x2 hem till oss och surrade lite.
vi gick och sov och jag somnade inte förän klockan sex ;(
jag hade så himla mycket hosta, men grabbarna dom sov som nå stenar!
haha, det var underhållande att lyssna på. ;)




dock vart det mycket tjaffs, och även på mig.
fast jag inte riktigt förtår vad jag hade med den saken att göra.
men det är okej, du får be om ursäkt till mig när du känner för det.
falska anklagelser är inte att leka med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0