livet just nu, look like this:

sjukskriven nu i 4 v. och det blir 2 till :/
det är inte ryggskott, inte pga. min vikt, inte nerv i kläm, inte någon kota som ligger fel.
(jag vill bara bli bra, herregud!)

jag har en väldigt tråkig vardag för tillfället.
sitter hemma eller i stugan, ska bara vila. ;s
dock så har ju stockholmarna varit uppe i stugan,
vilket har varit underbart! (:
men dom åker hem ikväll. (attans!)

sen så fyller ju min älskling år idag! (2o)
grattis på honom.
jag älskar dig!

annars så händer det inte mycket, det kommer folk ikväll, ska börja göra mig klar.
johanna(bby) och Pigge skulle komma snart och hjälpa mig att göra
chokladbollar, tacka vet jag riktiga vänner! ♥

jag tänker på dig bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0