light me up honey


nu så är jag hemkommen från mamma & pappa!
det var trevligt. vi surrade, kollade fotboll, käkade pizza och handlade.
(jag klirrade finally ett nytt ica-kort)
jag är så stolt, jga har handlat och betalat alla räkningar och ändå hållit mig inom min
upplagda budget för denna månad.
jag är så himla stolt! ♣

samt att jag fått tag i en som säljer partylite nu också.
så jag har premilinärt bokat ett "möte" nästa söndag.
och intresset verkar finnas! så jag är nöjd.
imorgon ska jga ringa och säga att jag vill ha det.
mys.

ikväll blir det irene huss och mys med hund + katt.
sen en något sånär tidig kväll eftersom det blir jobb imorgon 8-10
så jävla trevligt! jag klagar inte allså.
jag längtar.
(hoppas nu bara att min smärta håller sig i schack ..)

nu så håller jag på att tvätta lite.
mys. med vanilj sköljmedel! ;>


detta var min handling, ska sätta mig och skriva en matlista nu!
sen Irene huss!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0