I need time to stop, learn. you need me.


en dagen's från i söndags. ^^

idag så vill jag passa på att gratulera min sköning Beatrice på hennes 18 årsdag! :*
grattis gumman, hoppas att du får världens bästa dag.
jag hoppas att vi ses snart.
jag älskar dig. ♥

PUSSSSSPÅDIG!

nåja, annars idag är det storstädning på en jävligt hög nivå här hemma.
jag har precis diskat bort en jävla massa skit allså.
huvva, men det var väl behövligt.
jag ska ta och tvätta strax. måste bara kolla vad som ska tvättas först.
(a)

"you is born to make me happy."

sen ikväll ska jag se på tv och bara mysa.
känna efter om jag pallar att jobba imorgon med ryggen.
jag hoppas det, vill inte vara hemma! :(
jag vill arbeta.
jävla skit rygg!

nåja, nu så spelas det en massa gammal musik,
så lite gladare blir man då, jag kna ju texterna, så jag sitter här som den skrikhals
som jag är och bara vrålar ut brittan ;)
baha, tur att ingen kan se mig. ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0