hemma hos a.karlsson & h.forsberg

tänkte att ni kunde få en liten snabb-titt hur det ser ut hemma hos oss (:


hallen, det mesta är ju så klart från *blink!* IKEA!


och så klart köket, där också det mesta är från *blink!* IKEA! :)


och tv-rummet. :) det är sort och rymligt!

och en liten suddig bild på toaletten. ^^

det är ju några småsaker kvar att "göra" innan det blir så där riktigt hemtrevligt.
och det är ju att få upp någonting på väggarna, tex. tavlor och hyllor & liknande.
men annars är jag så himla nöjd, jag trivs så himla bra i vidsel,
men a.karlsson (jag har hittat "the love of my life"), att må bättre,
ha finare, vara nöjd o & vara älskad. ♥

när jag ser på dig stannar mitt hjärta, jag kan inte andas.
du är för underbar. du får min värld att snurra 10.000 varv för mycket
och på tok för fort.

jag älskar dig
.

Kommentarer
Postat av: EMMA G (au-pair)

Det ser supermysigt ut=) likar massor lägenheten som Victors mami bo i!? samma hus?:)



Jag bjuder in mig själv på fika och saft när jag är tillbaka från usa:t;) just so you know!



Kram från världens bästa emma grahn:p

2010-08-20 @ 23:07:04
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du har kvar soffan!! :)



Vad fint ni har det!

2010-08-23 @ 19:42:33
URL: http://overmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0