dont give it up, you working to much to not make it

idag är jag en riktigt hurt-bulle!
jag har bakat brysselkakor, schackrutor & en sockerkaka!

brysserkakorna!

schackkakorna!

och min tigerkaka!

haha, jag älskar att leka med karamellfärg har jag insett!
jag prövade att göra ena färgen grön! haha!
jag hoppas att den blir lyckad!
men jag tror det!

jag är bakar-tagen och jag ska gå på ica senare och handla lite socker.
och då blir det chokladbollar också.
jag tycker att jag ska passa på medans jag kan! (:

jag tror att till middag idag blir det kycklinggryta & ris!
mums, jag måste bara ta upp kycklingen.
ska göra det strax.
samt gå och starta en tvättmaskin efter som jag har tvättstugan idag ;>
muha, sen ska jag bara mysa ikväll och vara jätte trött!
men först, "fångarna på fortet"!

bara jag som är helt exaited över någonting nu för tiden? ;o

nej, jag trodde väl det!
haha, sessan är exaited i sitt "träd".
enda gången hon lämnade det igår var då jag skulle sova.
hon ville sova i sängen med mig & tessilago! :>
muha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0