döm aldrig någon förän du vet hela hennes historia


"I dont know how to live without our love"

jag blir så arg på människor som dömmer en hela tiden utan att veta hela historien
om en annan människa.
"hon är för tyst, för stor, för smal, pratar för mycket, tittar konstigt,
för fin, för ful, för jobbig, för undehållande, för tråkig m.m."

ÅÅH, jag skulle kunna skjuta någon just nu.
så irriterande.

man ska aldrig prata om någon som man inte vet allting om.
och man ska absolut inte prata skit och tankar om en annan människa om
man inte kan stå för det, och om man har så kalla det "rent farmför sin egen dörr".
det skiner igenom så hemskt mycket all er avundsjuka.
så jävla patetiskt.

prata inte på om olika uppfostringssätt, för alla gör vi olika.
rätt eller fel, men jag kan ju inte påstå att det alltid har lyckas.
och jag kommer alltid att försvara mina barn, likaså gör ju vilken förälder som helst.
men man måste kunna inse att man har fel också.
och om man inte gör det är det ju upp till en själv att se besvikelse.

människor kan prata hur mycket som helst. och jag ska bli så himla
exaited om att se vilka som kan stå upp för sig och inte.
och kan ni inte det, så är det er förlust.
men jag vet människor som förlorat mycket. inte allt. men mycket.

men jag väntar på rätt tillfälle att konfrontera er.
och jag lovar er, det kommer inte att bli lätt för er ..

detta är inget hot, det är bara min syn på andra människor.
det handlar inte om mig, eller om någon annan.
bara att livet går ut på att vara ärlig, annars får man sota för det.




"döm henne inte förän du gått 1o mil i hennes high heel's"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0