dancing on my own

nu är jag hemma. (all alone) och det känns så himla konstigt.
skrämmande, tankarna hinner ifatt. obehagligt.
men nu så är ändå en sån här på väg till mig:

en rosa, söt och gullig en (: jag hoppas att den kommer imorgon.
sn så har jag klirrat med min bror att han ska fixa lite musik åt mig.
(han är bra bäst min bror ♥)

sen så är det ju höst-marknad nästa helg, det blir kalas.
jag är så sugen på att åka dit över dagen.
antingen med mamma & pappa eller så åker jag själv.
(jag kan inte minnas sist jag var på marknaden, om jag ens varit där)
öltältet går fett bort, jag ska hålla mig nykter nu.
mycket som ska fixas innan ..

+ att jag ska till piteå-city på tisdag (nästa vecka)
och där ska jag till doktorn. hoppas verkligen på bättre resultat där.
och att dom kanske förstår vad jag menar. och inte bara "kör över en"
men jag håller tummarna.
(och det ska du med göra!)



love, oh love!
(så som jag önskar.)
jag ska klara detta, nu en gång för alla.
jag ska, ska, ska.
du är en ängel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0