you are my sunshine


Nog vet jag att jag har haft den bästa veckan på så himla länge.
jag och älskling har varit tillsammans, jagat, shoppat, raggat, myst,
ätit god mat, sett på film, umgåtts med vänner, städat, sovit.
(så som jag älskar dig. ♥)

imorse så körde han hem mig, men först så bjöd han på glass.
så himla underbart gott och jag har längtat efter en twister. (a)
sen så åkte vi hem till mig, och så pussade jag honom adjö, sen åke han ;/
det känns bra, men et kommer kännas konstigt ikväll då man ska sova,
jag har ju som vant mig med att sova brevid honom nu,.
(attans, jag som aldrig mer skulle ..)

idag ska jag åka till mormor & morfar och äta middag :)
det blir lax och potatis ^^
samt att vi kanske skulle kunna få hem lite lasange, ååh!
ibland blir jag bara så himla lycklig!

imorgon blir det piteå med mamma, så himla kul!
ska göra stan en massa osäker, samt kanske träffa kusinen en sväng :)
men det återstår att se, sist vart det ju inget.
men det kommer att bli så himla bra så.

på fredag ska jag vara hundvakt och bara slappa,
kanske klirra nå snyggt här hemma.
och sen så ska jag rensa bland mina saker i garaget.
(gör så att tiden bara springer iväg .. jag vill ha pojken nära)

en party outfit ;)
men men, helgen blir det nog inte någon fest.
jag har inte råd, samt att jag tappat bort mitt sug. ;/

Jenkie-Benkie, I miss you. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0