världens bästa mamma & pappa!


igår var ju jag och min mor i piteå. det var så himla mys och så himla trevligt
att bara få vara jag och min mamma, visst ronja var med, och fanny.
(men det är nog bara att vänja sig, för det lär bli oftare)
väl på stan var vi på björnen, fixade allergimediciner, gick på gina,
på kicks, på cubus, på willys, hälsade på sara, pitstop.

och detta var vad jag kammade hem från min piteå-dag. :)
det är en rakhyvel, godis och foundation.
nu är det inte mycket som behövs mer innan jag är helt nöjd:
- puder
- underkläder
- sommar kläder (klänningar, shorts, kofta)
- ljus & byrå (ikea)
- hårfärg
- hårprodukter (mjukgörande)

Jag har verkligen världens bätsa familj!
(dock ville inte min bror och pojkvän prata med mig igår)
men jag överlever nog!
så som jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0