twist and shout

just nu har jag varit himla duktig :)
jag har vikt in alla mina kläder i garderoben, tvättat rent (mina kläder)
samt att jag sen ska börja med mamma och pappa's tvätt :)

detta är i min garderob just nu.
den är jävlat proppfull (!?) och det går inte in nå mer, och jag har mer i torkis!
herregud .. hur ska detta sluta, jag måste ju vika in lite kläder ..

och detta är i den andra garderoben.
där ryms det ju lite till. ;) så jag får hoppas att jag inte tvättar någon mer klänning
eller tjocktröja så det ryms.

och detta är mina underkläder. Oh my god ..
jag som behöver lite nytt där, men det ryms då absolut inte.
inte bra alls .. ;)

detta är vad våra maskiner gör nu i denna stund.
det är fan inte roligt och absolu inte lätt.
men det luktar gott och är mys. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0