tjejkväll + jobb-natt!


Idag har dom äntligen kommit och jag är så himla happy!
jag ska strax hoppa in i duschen och ta't lugnt.
lukta gött tills ikväll :)

sen igår var det ju tjejkväll i piteå,
så jag åkte dit, och tog med mig bror min på stan (kvalitet's-tid)
jag hittade 3 st trosor, 2 linnen (20:-), ett puder & en tvål. + mat.
och allting gick kring 300:-
jag är en hejjare på att shoppa billigt ;)

sen hann jag inte mer än ner på byn från piteå så ringde det från nattpatrullen
så jag fick hoppa in och jobba natt :)
men det gick då så himla bra och det var roligt.
(tur det eftersom jag ska jobba natt idag också!)

men nu blir det att försöka sova lite, sen ska jag duscha, klä mig & sminka mig
och sedan dra mig ner till jobbet!
ha en sån himla bra valborgs nu folket!
imorgon = crousing! ♥


GRATTIS JOHANNA-ÄLSKLING!
jag saknar dig siss, och jag kommer alltid att finnas här för dig.
snart så ses vi!
jag älskar dig.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: mli

var är det crousing? :-)

2010-05-01 @ 18:55:10
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0