säg får jag lov med en sista dans med dig

nu så sitter jag helt ensam i stugan. och det är så himla skönt allså! =^-^=
vi kom upp hit i torsdagskväll och då eldade vi, drack lite vin och gin,
sen så pratade vi bara, det var så himla skönt. att bara prata och lyssna på musik
samt lyssna på tystnaden.
så underbart. ♥

igår så klev vi upp klcokan elva (?) kanske, och gjorde oss nå frulle.
det vart sallad för min del, mums!
sen så var vi bara inne, slappade, läste böcker, och såg på tv.
vi gjorde middag, älskling gick och pimlade och sen åt vi tillsammans framför tv:n.
och sen åkte vi till Pjeski och där hälsade vi på Inger och Dan-ola.
vi surrade där, åkte till kronogård ..
och på vägen till kronogård då så såg vi en sån här:

jag vart livrädd och var tvungen att ta grabben i handen.
och den var inte så himla nära ens egentligen.
(bilden är tagen från google)
sen åkte vi till kronogård och kollade när folk sjöng karaoke,
vi köpte en läsk och sen så åt vi en glass och åkte hem.

vi kollade på en film på tv, läste lite i en bok och sen gick vi och sov.
det var sjunt varmt inatt och det var så himla underbart, jag har sovit som en stock allså!
men det var skönt.

nu så vaknade jag av precis ingenting klockan kvart över nio.
jag gick ut och pissade, sen så rökte jag och sen så startade jag datan. (a)
och inser att i-net funderar som en klocka när man sitter vid kök's-bordet.
det gjorde min dag. sen så inser jag också att gubben gjort upp en eld.
det är helt fantastiskt.
grabben är på jobbet och jag har inte en aning om när han kommer hem.
men det är så skönt att vara själv, även om ag säkert kommer att sakna honom
när det börjar bli kväll och jag vill att han ska komma hem. ;)

det är bra väder idag, och det är också himla skönt.
solen kommer att komma fram och jag ska sitta ute lite då.
sen ska jag springa och busa med hundarna, läsa, se på tv och bara må så himla gott allså!
men nu ska jag ringa min mor & far!
dom ska inte sova bort hela dagen! :)



PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0