morning has broken

nu så är man pigg & glad
(kexchoklad!)

jag har gjort mig klar, sminkat mig, duschat, startat en tvätt,
varit ute med hundarna, kollat på ikea, rökt, ätit lunch, sett tv,
fått på mig jeans, kollat bolaget, grattat svärmor, kollat bankerna,
ringt telia, hämtat posten, lyko, tömt mobilen,
saknat & älskat

nåja, jag ska ner på byn med min mor, hon kommer hem och hämtar mig efter jobbet.
så himla snällt (a) och då ska jag in på ok, hämta pengar, och förhoppningsvis hämta ut mina hårprodukter.
sen så har jag hunnit längta tills på måndag, för då ska jag och grabben på ikea. (♥)
jag ska köpa/få:
3 par sängkläder
1 vas
1 blomma
1 lampa
1 ljushållare
2 byråer
+ ljus & mat
en hel dag med grabben i happis, det kommer att bli så himla nice.
och sen ska jag handla lite tyger åt svärmor också, och på tal om henne så
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D

sen så blir det att vara uppe länge ikväll, sova länge imorgon så att man orkar med
en natt's jobb imogron (det ska bli så himla nice, på nattpatrullen)
sen på lördag så är det kanske crousing (?) i piteå, mest troligt.
och ja, då får man se vart man hamnar :)
sommarens första.

sen är det ju så att jag saknar min snygging Jenny så jävla mycket!

(& peter också för den delen!)
jag måste träffa dig snart honey, vare sig du vill det eller inte! :)
hahaha, men jag ska ringa dig någon dag framöver och surra sönder dig!
(fniss fniss!)

nåja, jag ska kolla lite på tv nu, sen ut med the dog's en gång till :)
så nu ska jag inte skriva nå mer, men nu fick ni lite nytt att gotta er i.
ha det så himla gött :)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Saknar dig stumpaaaaan <3

2010-04-30 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0