idag är jag världens lyckligaste!


Jag har fått lön, kunnat betala alla mina räkningar, jobbat dubbel-pass,
ätit gott, sovit ett tag, myst med gubben, och det typ näst bästa
..
jag har fått erbjudande om dessa, och jag klickade hem dem, genom att få betala 250 :-
när jag vill under detta år :)
(jag var med i en tävling, och vann! v.i.a. mail)

och allting behövdes, så de kommer nog till mig på fredag :)
eller på måndag, men det blir la nice.
jag prövar lite nytt nu också :) eftersom det ändå var typ gratis :)
shampoo (annanasdoft), healing (godis), serum (frukt), pasta (tropisk) )

men men, jag ska inte sitta här mer, utan jag ska dra mig nu!
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0