I told you not to leave me alone

ja, nu så har jag och Peterälskling varit ner på byn och handlat.
det var premiären på systemet och jag är så himla nöjd.
hihi, det gick klockers, det blev lite vin och så.
prövade på nått nytt.

äppelvin har jag fått av Peter i 2o års pressent :)
men de andra två köpte jag idag, dom såg himla mumsiga ut!
och jag tror att kvällen kommer ha mycket trevligt att bjuda på :)

jag må då bara visa en snyggingbild på min bästavän.
så som jag älskar honom, och han ställer alltid upp.
du är bra söt och helt fantastisk. ♥

Jenkan är och jobbar nu och broder är i arvidsjaur.
men jag tror att båda kommer hem snart, eller jenkan kommer någongång efter tre.
men det är lugnt, jag har ju sällskap av Peter och det är trevlig att få ha lite
"kvalitetstid" tillsammans ibland, och prata ut och saker och ting.
så nu känns allting betydigt bättre. :)

ikväll blir det köttggryta och ris.
det blir nog jag som är kocken, men det är så himla trevligt att det gör ingenting.
hoppas bara att det kommer att smaka, men det gör det säkert. :)
jag har tagit upp köttet och sånt och lagt det på tining. :)
hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0