hood-hunk


varför är alltid pojkvännens tröja så sjukt mycket skönare än sig egen?
jag har faktiskt snott hem denna tröja från min grabb.
men det gjorde tydligen ingenting.
han är bra bäst min pojke. (♥)
(förlåt älskling)

nåja, ikväll blir det spagetti och köttfärssås!
så himla mumsigt allså, det var tänkt en ranch-kyckling-låda (typ)
men det vart inte idag, men jag får väl överraska min kära mor
med den någon dag framöver, men jag tror jag ska pröva att ändra lite i receptet.
jag vet en annan "dipp" som också skulle göra susen i musen (ooops! jag menar i "lådan")

magen är hungrig och skriker efter mat.
så himla hungrig.
+ att jag är lite (väldigt mycket) deppig för att min bäste jenkan ska åka hem imorgon :(
och jag vet inte när vi ses igen.
det kommer bli så himla tomt och ensamt. </3


nåja. imorgon blir det piteå.
ska till bror's lägga, hinna träffa ronja, och säga hejdå.
sen blir det hem och umgås med min mor och far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0