hey there rainbow

nu så är magen mätt, jag är belåten, andra avenyn startar strax på tvn
och jag ska äta lite chips och så,
sen så ska jag starta en massa tvätt maskiner och plocka lite här om kring. ;)

så här såg jag ut i förrgår när jag var så himla duktig och åkte skoter med grabben & rasse. :D
det var himla mys och otroligt trevligt. + att vi fick fisk också!

bild på rasse, den berömda "fäjt nian", på grabben (min), och på lite mat + maggot.

och så klart en facelook också (dagen i ära) :)
det var som sagt en trevlig dag, och och rasse vann över grabben med en massa fisk.
och vi var väldigt trötta och belåtna när vi kom hem.

men nu så kom jag på att jag glömde min sjal/halsduk i gubbens bil ;/
det är mindre roligt! attans säger jag bara!
men men, jag tror inte att han använder den.
haha, men om han gör det så kommer han att vara så snygg så ;)

nu, andra avenyn.
först, röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0