forsbacka is the shit


ja, ihelgen så blir det att åka hit.
(eller rättaresagt imorgonkväll)
och det kommer att bli så himla mys.
jag & gubben bara ♥

det ska bli skönt att få göra någonting helt själva utan att bli störda
samt få vara helt ensam och bara vara med om tystnaden.
dock är han bara ledig på fredag, och sen jobbar han lördag-söndag.
men då ska jag bara mysa och chilla.
sen åker jag hem med honom på söndag. :)

så imorgon ska det handlas ..
vad ska man äta?
vad ska jag ha med mig?
hur mycket av det, och hur lite av det?

ja, frågorna snurrar nu, men det är så himla roligt.
och jag ser verkligen fram emot detta :)

mycket som ska planeras!
men det är bara roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0