.- 7 september

nu så är man jätte förkyld.
hostar och snorar som en gris.
+ att min dag började med att man har fått "det roliga"
med andra ord. ingen bra dag!

dock så vart den bättre då jag jag ringde til bokus.
jag hade fått en påminnelse, och
det visade sig att det var ett misstag.
för jag hade ju redan betalat! ^^
+ att jag ska klippa agneta imorgon!

"Im your biggets fan, I'll follow you until you love me .."
-papa-paparazzi

me love this song !

nåja, jag lyssnar på måns just nu.
han är också helt underbar.
jag är sjuk idag och får då tycka synd om mig själv.
jag längtar lite hem.
+ at jag har hittat ett jobb som jag ska söka! :D

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: vickan

hej !! Är du kvar i älvsbyn än ? :)

2009-09-07 @ 21:43:49
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0