.- 4 september


min nya frilla :>
(från sidan)

framifrån ^^
vad tycker ni alla nu då?
jag är verkligen skit nöjd, och jag lovar att jag menar det!
hihi, det var länge sen jag kände mig så här snygg.
och det var som en människa sa till mig idag;
"Hilda, du passar i långt hår, och i kort hår. inte nått emellan."
och det stämmer ju som satan. ^^

nu så är allting fioxad inför kvällen.
maten är lagad, drickat är fixat, och folket kommer.
jag har duschat, och sminkat mig
och det är bara mamma och pappa som är kvar nu.
min broder har kommit hem.
och ja, livet leker.

+ att jag bara har en kattunge kvar nu också.
marica tog min andra skönhet.
(den långhåriga)
och det är bra, för då kommer jag att träffa den mycket! :'*

nåja, pusspådet.
jag ska dra mig nu och hjälpa till ..
men först fejjan.
sen så!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: moggan

inte dumt! gillart skarpt!

2009-09-04 @ 16:46:26
Postat av: moggan

ajuste, eru i älvsbyn? :o har nytt telefonnummer, och har inte ditt längre! bara att kila förbi mig när du vill så löser vi sånt'!

2009-09-04 @ 16:49:01
Postat av: Angelica

Jävligt snyggt!!!!!!

2009-09-05 @ 10:13:53
Postat av: Ems

Det var skit snyggt! :D

2009-09-09 @ 13:10:58
URL: http://eothain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0