.- 30 september

2 år och 5 månader m. älskling idag.
(klockan är efter tolv)
GRATTIS TILL OSS! <3

i upp och i ner-gångar.
jag älskar dig.
och jag kämpar verkligen för oss, och det vet jag att du också gör.
vi klarar allt som varit och vi ser framåt.
du är bäst.
och jag älskar dig åter och åter och åter igen.



svar till sara:
tack för din komentar! och det är klart att man ska vara positiv!
det är verkligen jätte viktigt ju! Kram!


jag tänkte visa vad jag hittade på dollar i veckan.
det var ju som sagt jul-gardiner, och lite annat.
(dock så får ni bara se gardinerna, och tvålen!)

dom beiga ska vara i köket, och de svarta i vardagsrummet. ^^
jag tror att det kommer att bli himla mysigt!
jag längtar så himla mycket till julen.

och en helt vanlig tvål att ha i badrummet.
det vart denna doft, men även jordgubb & mjölk!
den är dock på användning just nu, så igen bild på den, men den är rosa!

nåja, jag har precis pratat med kajzis. ;>
hon är så himla mysig min gumma där.
och hon vet att jag står på hennes sida och lyssnar på henne,
i vårrt och i torrt.
hon är typ älskvärd.
(dock kajzis, så var det inget allvarligt han ville,
han ville visa vad han hade gjort på datan, och det var ett jul-kort på
hela familjen, vi och katterna + hunden^^)

nå, jag håller på att kolla på nått program på tvn nu.
det är lite spännande, vet inte vad det är.
men det går på 4:an.

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0